top of page
sweet-candy-frame-isolated-white-background-valentines-day-background copy 2.jpg

שאלות ותשובות

  • האם יש לכם סינרים לילדים וגם למבוגרים ?
    כן, ב-Apri יש סינרים מסייעים לילדים, בני נוער ומבוגרים עם מוגבלויות. הסינרים מגיעים ב-5 גדלים החל מ-XS - XL ניתן לבחור מתוך 3 סגנונות - שרוולים קצרים, שרוולים ארוכים או ללא שרוולים. אפשר לבחור סינר חלק, ללא עיצוב או ללכת על אחד מהעיצובים המדליקים שלנו שמגיעים במגוון צבעים. למבוגרים אנו ממליצים על הסינר ללא שרוולים.
  • האם יש סינר ריור ?
    אנו פועלים באופן תמידי לפתח פתרונות מושלמים לאנשים עם מוגבלות, אנו נרגשים לעדכן כי קולקצית סינרי הריור שלנו נמצאים בייצור והם יהיו זמינים בקרוב. כדי להיות הראשונים לקבל הודעה שסינרי הריור של Apri יהיו זמינים, ניתן להשאיר פרטים שלך כאן.
  • ממה עשויים הסינרים של Apri?
    סינרי APri מותאמים לרגישות חושית מוגברת, הבדים 60% פוליאסטר ו-40% פוליאוריטן דוחה נוזלים.
  • איך הסינר נפתח ונסגר?
    הסינר המותאם של Apri סגור בעורף ומשאיר את הגב פתוח לתנועה נוחה של המשתמש. הסגירה מהווה פתרון מהפכני המשלב את קלות שימוש של מחברי הצמד הייחודיים. כיס האיסוף מאובטח עם סגירות, והוא יכול להיפתח לחלוטין על מנת לנקות ולפנות את המזון בקלות. אנו פועלים ללא הרף לשיפור מתמיד. סינרים עם סגירה של סקוטש ייחודי "לא שעיר", למעשה אוכל או שיער לא נתפסים בו.
  • האם הסינר של Apri מתאים לרגישות חושית מוגברת ?
    בהחלט! הבד רך מאוד למגע וגמיש, אינו מרשרש בתנועה, ומותאם לרגישות חושית מוגברת. מרגש לראות את הילדים מחבקים סינרים של Apri
  • איך מנקים את הסינר ?
    הסינרים של Apri ניתנים לכיבוס במכונה עד 30 מעלות צלזיוס / 86 פרנהייט וניתן לייבוש במייבש. ניתן לנגב בקלות את הסינר לאחר כל ארוחה, הסינר של Apri נשטף ומתייבש בקלות
  • אני לא בטוח איזה סוג של סינר כדאי לקנות.יש לכם אפשרות להמליץ לי?
    בוודאי, ערכנו סרטון קצר בדיוק בנושא, הטיפים שלנו לבחירת הסינר הנכון
  • טבלת מידות
    כאן תמצאו מידות וגדלים של סינרי Apri
  • האם יש הנחה ברכישת יותר מסינר אחד?
    כן יש. הנחה מתקבלת בתנאים הבאים: הזמינו 5 סינרים ומעלה וקבלו 15% הנחה אוטומטית הזמינו 25 סינרים ומעלה וקבלו 20% הנחה אוטומטית ההנחה היא אוטומטית, אין צורך להזין קוד. להזמנות מעל 50 סינרי Apri, אנא צרו קשר
  • האם אני צריך ליצור חשבון כדי לרכוש סינר?
    לא נדרש ליצור חשבון על מנת לרכוש סינר. ניתן לגלוש ולרכוש כאורח, יחד עם זאת אנו ממליצים ליצור חשבון תהליך הרכישה יהיה מהיר יותר. המידע נשמר בפרופיל שלכם, ולמעשה כל המידע ימולא אוטומטית.
  • אילו סוגי תשלום אתם מקבלים?
    אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים:
  • אני עובד בארגון, ולא ניתן לשלם בכרטיס אשראי. מהן אפשרויות התשלום שלי?
    אנו מודעים שיש מקרים שלא ניתן לשלם בכרטיס אשראי, לכן אפשרנו תשלום באמצעות צ'ק. יש לשלוח את הציק לשמיר 16, הוד השרון, 4528527 עם קבלת התשלום נשלח את הסינר אליך.
  • האם ניתן להזמין דרך הטלפון?
    כמובן, נשמח לסייע תמיד 072-3311064 או בוואטספ 055-270-8717
  • האם ניתן לחלק לתשלומים?
    כל עסקה – ניתן לחלק ל-6 תשלומים שווים ללא ריבית
  • החלטתי שאני רוצה לקנות עוד סינר! האם אוכל לערוך את ההזמנה שלי?
    ניתן לרכוש ולהוסיף סינרים נוספים כל עוד הרכישה הראשונה שלך עדיין לא נשלחה. אם ההזמנה כבר נשלחה, הזמינו שוב ולאחר מכן תשלחו דוא"ל ותבקשו שנשלח לכם יחד.
  • כיצד אוכל לדעת מתי ההזמנה שלי נשלחה וכיצד אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?
    מיד לאחר ההזמנה ישלח דוא"ל עם מספר ההזמנה שלך. לאחר מכן נשלח אליך הודעת דוא"ל נוספת המאשרת שההזמנה שלך נארזה ונשלחה. תקבל מספר מעקב בדוא"ל. ניתן גם להיכנס לחשבון שלך ולעקוב אחר ההזמנה, מדף החשבון שלי
  • הזמנתי יותר מסינר אחד, האם ניתן לספק אותם יחד?
    כן, אנחנו יכולים לעשות את זה בשבילך. כל שעליך לעשות הוא לשלוח לנו דוא"ל ואנו נדאג שהסינרים יישלחו אליך יחד.
  • הזמנתי את סינר Apri, כמה זמן יגיע המשלוח?
    בממוצע, 7-14 ימי עסקים, ניתן לקרוא עוד על תהליך המשלוח כאן.
  • מה עלות המשלוח?
    המשלוח חינם! אנו מציעים משלוח חינם לכל העולם!
  • לאילו מדינות נשלחים סינרי Apri?
    החזון שלנו להגיע עם סינרי Apri לכל מי שזקוק להם, אז אנחנו מספקים משלוחים חינם בכל העולם!
  • מהי מדיניות ההחזרים של Apri ?
    ב-Apri אנחנו שואפים ל-100% שביעות רצון משימוש בסנירים. בכל דילמה וגם ללא סיבה ניתן להחזיר אלינו חזרה עד 14 יום מרגע קבלת הסינר, וינתן לכם האפשרות לבחור, החזר כספי מלא או החלפה לסינר אחר. החזרים יינתנו לאחר שנקבל את הסינר. נא לצרף את מדבקת האריזה עם הסינר המוחזר או את הפרטים הבאים: שם דוא"ל נייד להתקשרות מ"ס הזמנה כתובת דוא"ל תאריך רכישה סיבה להחזרה דרך תשלום למידע נוסף על מדיניות ההחלפה וההחזרים שלנו, לחץ כאן
  • ?מדיניות החזרה, כיצד אני יכולה להחזיר מוצר
    בכל מצב בו תבחרו להחזיר מוצר תוכלו לעשות זאת עד 14 ימים מיום קבלתו ובאחת מהדרכים הבאות: – להגיע אלינו (בתיאום, שמיר 16 הוד השרון) ולהחזיר את המוצר – לשלוח אלינו בדואר או באמצעות שליח, לכתובת שמיר 16 הוד השרון
  • מה אם קבלתי סינר פגום? 
    אם קיבלת זוג פגום (אנחנו ממש מקווים שלא), אנחנו מתנצלים מראש. בכל מקרה של פגם יש לעדכן אותנו בכך תוך 3 ימי עסקים מרגע קבלת הסינר. אנחנו נחליף בהקדם לסינר נוסף
  • אני רוצה לסייע, איך אוכל לתרום?
    רוכשים סינר ואנו מעבירים אותו לילד שמחכה לסינר של Apri. ההיכרות שלנו עם משפחות והורים לילדים מיוחדים, במקביל לעבודה עם מטפלים מבית איזי שפירא, הגענו להבנה שילד זקוק לחבילה של 5 סינרים. סינר אוכל אחד לגן, בית ספר, מוסד, אחד לבית, אחד למכונת הכביסה, ועוד 2 סינרי ריור לשימו וכביסה. ניתן לאמץ ילד באמצעות חבילת סינרים: ילד אחד (5 סינרים) כיתה (10 ילדים, 50 סינרים) גן (25 ילדים, 125 סינרים) מוסד (100 ילדים, 500 סינרים) למידע נוסף אנא לחץ כאן
  • אשמח לקבל סיוע עבור רכישת סינר Apri. כיצד אוכל להגיש בקשה?
    ב-Apri, אנו מאמינים שלכולם מגיע להנות מהארוחה בנחת. בעזרת הקהילה והחברים שלנו, אנו יכולים להציע סיוע ברכישת סינרי Apri. על מנת לבקש סיוע, מלאו את טופס הבא. לאחר קבלת בקשתך, ישלח לך קופון שניתן לממש באתר https://www.apri-aprons.co.il/. תוכלו לבחור אילו סינרי Apri מתאימים לצרכים שלך. אנא אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה.
bottom of page